نویدنو:03/05/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

حمایت اتحاد دموکراسی خواهان ایران از شورای ملی صلح

هم میهنان!

 

نوای جغد جنگ، گویی درفضای میهن مان طنین انداز شده است و به نظر می رسد که زمینه هاِی تحمیل جنگی هرچندمحدودبرکشورمان که جنگ خانمان سوز هشت ساله باعراق را پشت سر دارد فراهم آمده است.

     درچنین شرایطی شماری از کوشندگان مدنی و سیاسی کشورمان که اندیشه ی بهروزی و بهسازی ایران را درسرمی پرورانند، بادرک ضرورت برقراری صلح پایدارو با نگرانی از آینده ی کشورعزیزمان، پس از مدت ها مشاوره ی گسترده وهمه جا نبه  شورای ملی صلح را تشکیل داده اند و وظیفه ی پیشگیری ازبروز جنگ و پیشبرد آرمان صلح را پیش رو نهاده اند.

     بی تردید راه جویی های فرهیختگانی که در این شورا گرد آمده اند وحاصل خرد ِ جمعی شان در رقم زدن شرایط آینده ی کشور ِ ما تاثیرگذار است.

همانگونه که در بند الف شماره 3 فراخوان مهرماه 1384 آورده ایم :

"دمکراسی خواهان ایران بر گسترش صلح و انهدام سلاحهای کشتار جمعی پای می فشارند و بر این باورند که استفادهٴ صلح آمیز از همهٴ انرژی ها ازجمله انرژی هسته ای ، تنها در حکومتهای دموکراتیک می تواند در راستای منافع ملی باشد ."

     ما، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل شجاعانه ی چنین شورایی ، از همه ی کوشندگان سیاسی و اجتماعی با هراندیشه و اعتقاد برای پیوستن به این شورا دعوت می کنیم .

     ما خواهیم کوشید تا آن جا که درتوان داریم از این اقدام نیکخواهانه حمایت کنیم و به پیشبرد اهداف شوراِ ی  ِ ملی صلح یاری رسانیم.

 

اتحاد ِ دمکراسی خواهان ِ ایران

10تیر1387

 

  | می توانید نظرات خودرا اینجا ابراز نمایید .

 

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics