نویدنو:22/04/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

 

همسر اسانلو:به شدت نگران حال منصور هستيم.جان او در خطر است
*در"پايگاه چهارم" با من بسيار توهين آميز برخورد کرده و به من گفتند شوهر شما جاسوس است..

 

http://www.roshangari.net/
روشنگری.همسر منصور اسانلو در مصاحبه ای با راديو برابری به شدت در مورد وضع همسرش ابراز نگرانی کرده و ميگويد جان او در خطر است. همسر اسانلو ميگويد تاکنون هيچ خبر و نشانی از او به دست نيامده و او و خانواده اسانلو به هرنهاد رژيم مراجعه کرده اند، مسولين اين نهادها اظهاربی خبری کرده اند. آنچه باعث نگرانی بيش از پيش خانم اسانلو شده است اين است که اسانلو ظاهرا توسط "نيروهای موازی" ربوده شده است که منطق وجودی آنها راحت کردن مقامات قانونی رژيم از پاسخگويی است. بطوريکه همسر اسانلو ميگويد حتی در مراجعه به دفتر مرتضوی از مساله اظهار بی اطلاعی ميکنند!

اما دستگاه های به اصطلاح قانونی نيز در برخورد با خانواده اسانلو همان رفتار آدم رباهای خود را دارند. چنانکه همسر اسانلو ميگويد هنگام مراجعه به "پايگاه چهارم " با او و ديگر اعضای خانواده به شدت توهين آميز برخورد کرده و گفتند همسرت "جاسوس " است و "غلط کرده که نماينده کارگران است". همسر اسانلو ميگويد برخورد تا آن حد توهين آميز و خشن بود که " من و يکی از برادرهايش را هل داده بطوريکه باتوم را گرفته بودند روی خرخره من" و وقتی همسر اسانلو ميگويد اين دستگاه را درست کرده اند که به کار مردم رسيدگی بشود و او آنها را معرفی خواهد کرد، پاسخ ميدهند "هرجايی دلت ميخواهد برو بگو

ربايندگان عوامل همين نهادها و فرستاده خود رژيم هستند. طبيعی است که ازيکديگر حمايت ميکنند. رژيم با بستن شمشير از رو وانمود ميکند که از هيچ چيز هراس ندارد. اما خود آدم دزدی توسط نهادهای ظاهرا غيرقانونی و تظاهر به بی خبری و اساسا وحشت از سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران که فقط از حقوق صنفی کارگران دفاع ميکند، بازتاب دهنده عمق وحشت رژيم از مردم است. چنانکه همسر اسانلو نيز ميگويد چندين بار قبلا نيز تلاش کرده اند اسانلو را بدزدند و لی با حمايت مردم نجات يافته است، اين بار تلاش کردند او را تنها گير بياورند. هنگام آدمربايی نيز با سردادن فرياد آی دزد، تلاش ميکردندمانع آن شوند که مردم بفهمند با عوامل رژيم دزد و آدم ربا روبرو هستند.

به گفته همسر اسانلو او قرار بود چندروز آينده بطور اورژانس تحت عمل جراحی چشم قرار گيرد. همسر اسانلو که به همه جا مراجعه کرده است، ميگويد گوش شنوايی پيدا نميکند و از همه نيروهای دمکرات و آزاديخواه برای نجات شوهرش استمداد می طلبد.
برای شنيدن مصاحبه همسر اسانلو با راديو برابری به لينک زير مراجعه کنيد:
http://www.radiobarabari.net/files/2007/07/11/6.ram

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics