نویدنو:03/11/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

بیانیه فدراسيون دموکراتیک جهانی زنان در همبستگی با فلسطین



فدراسیون همبستگی خود را با مردم غزه اعلام و تروريسم دولتی اسرائیل را محکوم می‌کند

فدراسيون دموکراتیک جهانی زنان حمله نظامی مرگبار دولت صهيونيستی اسرائيل را به نوار غزه، در فلسطين، که تحت حمایت و با پشتيبانی دولت بوش صورت می‌گیرد محكوم می‌كند. در بيش از ۱۰ روز بمباران‌های هوایی و اینک حمله زمينی، اين جنايت جنگی بی‌سابقه صدها نفر كشته و هزاران زخمی اعم از کودکان، زنان و سالمندان به جای گذاشته است. در اين ویرانگری گسترده، مردم فلسطين بدون برق، بدون مواد غذایی، در تاريكی مطلق، و بدون آب و دارو در بيمارستان‌هایی مانده‌اند که در معرض فروپاشی واقعی قرار دارند.
اين جنايتكاران به مردم بی‌دفاع، و به طور عمده به كودكان و زنان فلسطينی ساکن این منطقه حمله می‌كنند که قربانیان بمب‌هایی هستند كه بر روی خانه، مدرسه و محل كارشان فرو ریخته می‌شود. متجاوزان جنایتکار از تكنولوژی مدرن نظامی عليه ملتی استفاده می‌كنند كه فاقد نيروهای نظامی معمول و متعارف و فاقد سلاح برای دفاع از خود است.
نقض قوانین انسان‌دوستانه بین‌المللی در چنين ابعادی که در تاریخ بی‌سابقه‌ است، و تأثيری که این تجاوز بر نظام بهداشت و درمان و بر شرايط زندگی مردم فلسطين گذاشته است، جنايتی است عليه انسانيت و يكی از مهيب‌ترين نسل‌كشی‌هایی است که توسط جنگ‌افروزان در مدتی چنین كوتاه در آغاز این قرن صورت گرفته است.
تمام دنيا مخالفت خود را با اين نسل‌كشی بی‌رحمانه اسرائيل علیه مردم فلسطين اعلام کرده است. اين نسل‌كشی در ادامه بیشتر از یک سال محاصره و تحریم اقتصادی نوار غزه صورت می‌گیرد که ميليون‌ها فلسطينی را قربانی مرگی تدريجی كرده است.

ما خواهان پايان بی‌درنگ تجاوز به فلسطين و خروج فوری متجاوزان اسرائيلی از سرزمين فلسطين هستیم.

فدراسيون دموکراتیک جهانی زنان تمام سازمان‌های زنان، فعالان جامعه مدنی، مدافعان حقوق بشر، و دوستداران صلح در سراسر جهان و تمام جوامع بين‌المللی را به پیکار در راه خواسته‌های زیر فرا می‌خواند:

- توقف فوری بمباران و عمليات ارتش اسرائيل عليه نوار غزه
- برداشتن فوری محاصره اقتصادی و پایان دادن فوری به تجاوز نظامی عليه نوار غزه
- خروج بی‌درنگ اسرائيل از سرزمين‌های اشغال شده فلسطين
- تخلیهٔ شهرک‌های یهودی‌نشین در سرزمين‌های اشغال شده فلسطين
- پاکسازی منطقه از هر گونه سلاح
- پشتيبانی كامل از حقوق قانونی مردم فلسطين، استقرار کشور فلسطين، و تقاضای دخالت فوری سازمان ملل متحد و همهٔ نهادهای بين‌المللی مدافع حقوق بشر در اسرائيل، و برای پايان دادن به تجاوزهای مکرر عليه فلسطين
- اجازه ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به فلسطين و پايان دادن به محاصره نوار غزه از سوی اسرائیل

مارسیا كامپوس
رئیس فدراسيون دموکراتیک جهانی زنان

سرچشمه : نامه مردم 808

 

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics