نویدنو:17/01/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

اعتراض به وزارت اطلاعات
فعالیت دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب کاملا علنی است!

 


ارزش و حرمت انسان نزد ما از همه چیز مهمتر است!
وزارت اطلاعات از همان ابتدای دستگیری ما تلاش کرد ما را قانع کند که بخشی از رفقای ما جاسوس بوده اند. آنها چیزهایی را که زیر شکنجه از ما کشیدند را برای رفقای دیگر تعریف کردند تا به ما ثابت کنند که جاسوس بین ما دارند. این جوی است که وزارت اطلاعات میخواهد و به آن دامن بزند. وزارت اطلاعات میخواهد ضمن ایجاد بی اعتمادی به جو رعب و وحشت نیز دامن بزند. ما اگر در زندان قربانی توحش حکومت بودیم. بیرون زندان باید علیه آن بایستیم.   
ترس وزارت اطلاعات از تشکل ما است. میخواهند چنان شرایطی را ایجاد کنند که ما جرات نکنیم جمع شویم، به هم اعتماد کنیم و متشکل شویم. ترس آن ها از جمع شدن ما و همه قهرمانان آزاد شده از زندان است.
سالهاست انسانها و مخالفین حکومت محروم از هرگونه حق و حقوق شهروندی و حق و حقوق متهم مورد اتهام قرار میگیرند و محاکمه میشوند. خود ما قربانی مستقیم این سیستم و زیر پا گذاشته شدن حقوق انسانی خود چه بعنوان انسان های آزاد و چه زندانی سیاسی هستیم. سالهاست مدافعین حقوق و آزادیهای انسانی و از جمله خود ما فریاد زده ایم " اصل بر برائت متهم است" حالا متاسفانه شاهد این هستیم که اتهام خود یک حکم است و اصلا شاکی و وکیل مدافع و قاضی همه میتواند همان کسی باشد که قلم بدست گرفته و چشمش را بسته و حکم صادر میکند.
این بی حقوقی و بی حرمتی به انسانها فقط محصول شرائط اختناق و بی حقوقی انسانها در جامعه است.
نباید توسط وزارت اطلاعات به بازی گرفته شد.
در اینجا جا دارد یکبار دیگر در باره فعالیت دانشجویان آزادیخواه و برابرای طلب نکته ای را بازگو کنیم تا به این بازی وزارت اطلاعات هم خاتمه دهیم.
فعالیت دانشجویان آزادیخواه و برابرطلب علنی است. دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب دسته و گروه و حزب مخفی نیست که وزارت اطلاعات برای دستیابی به فعالیتهای آنها دست به جاسوسی بزند. فعالیت ما که شامل دفاع از همه آزادیهای سیاسی و اجتماعی در جامعه و از جمله دفاع از همین حقوق فردی انسانها و دفاع از حرمت و حیثیت افراد است در جامعه بصورت علنی انجام میشود و همه از جمله وزارت اطلاعات از آن باخبرند. همه دیدند که تظاهرات ١٣ آذر چگونه بصورت علنی برگزار شد، ما به طور علنی و با اسم و رسم در دانشگاه نشریه منتشر کردیم و حرفهایمان را زدیم و میزنیم. همه میدانستیم که این کارها و این حرفها هزینه دارد، زندان دارد، شکنجه دارد و برای آن آماده بودیم و هستیم. سیستم حاکم برای شناخت از این کارها نیازی به جاسوس نداشت، چون فعالیتهای علنی ما جلو چشم همه انجام میشد و میشود. باید به این جو ساخته شده وزارت اطلاعات و سیستم حاکم خاتمه داد و به فعالیت مبارزاتیمان که همه دانشجویان و مردم محتاج آنند پرداخت.
باید به سرعت به این حتک حرمت خاتمه داد. ارزش و حرمت انسان نزد ما از همه چیز مهمتر است

دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب دانشگاه های سراسر کشور

 

منبع: سایت دانشجویان

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics