نویدنو:14/08/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

اطلاعيه شماره ۷ جمعی از دانشجويان چمران اهواز
 


امروز فرياد دانشجويان آزادی خواه دانشگاه علامه مرهمی بود بر درد ما .آزاديخواهان هيچگاه در اين سرزمين تنها نبوده اند. تنها با همبستگی و مقاومت می توان يورش استبداد را عقب نشاند و اين رمز پيروزی است. درود بر دانشجويان آزاديخواه و درود بر دانشجويان دانشگاه علامه.

در اهواز اما همچنان شش دانشجوی دانشگاه چمران دربند هستند و احتمالا تعدادی ديگر هم دربند باشند که خبری از آنها منتشر نشده است. ماموران امنيتی تمام تلاش خود را برای جلوگيری از پخش اخبار می کنند، وبلاگ ها را فيلتر می کنند و به دانشجويان احضار شده هم اجبار کرده اند که دستگيری و احضار خود را تکذيب کنند!!

يکی از اتهاماتی که به دانشجويان دستگير شده وارد کرده اند اقدام آنان به پخش يک کاريکاتور عليه پيغمبر مسلمين است!! نخ نما شدن چنين اتهاماتی و ناروا بودن آن کاملا برای هر عقل سليمی روشن است ولی تجربه ی دانشگاه پلی تکنيک و سرنوشت سه دانشجوی دربند پلی تکنيک، ما را نسبت به خطر تکرار چنين پروژه ای عليه دانشجويان چمران اهواز به طور جدی نگران کرده است. از همه ی دوستان، رفقا و کليه ی فعالين حقوق بشر تقاضا داريم اين خطر را جدی بگيرند و به ياری دانشجويان اهواز بشتابند.

طبق آخرين اخبار محمد رضا جعفری آزاد شده است و همچنان از محل نگهداری و وضعيت سلامت ديگر دانشجويان دستگير شده کاملا بی خبريم.

برای آزادی همه ی دانشجويان دربند ما را ياری کنيد.

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics