نویدنو:13/11/1388                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

 

ونزوئلا ارسال نفت وگاز به هائیتی را آغاز کرد

 کمپانی نفتی سی .آی. تی.جی .او CITGO ارسال 120تن کمک های بشردوستانه را به هائیتی آغاز کرد

میامی 22ژانویه 2010- شرکت نفتی سی .آی تی.جی .او و ، بنیاد سیمون بولیوار ،سازمان خیریه وابسته به آن شرکت  ارسال 120تن کمک های بشردوستانه را با هماهنگی سفارت های جمهوری بولیواری ونزوئلا وجمهوری هائیتی در ایالات متحده  آغاز کرده اند. این تلاش مکمل تلاش های مردم ونزوئلا از طریق دولت ونزوئلا به رهبری هوگوچاوز است که با هدف تسکین آلام هزاران نفر از مردم بی خانمان رها شده متعاقب زلزله ای که در 12 ژانویه این ملت کارائیبی را مصیبت زده نمود انجام می گیرد.

الجاندرو گراندو رئیس و عضو هیئت مدیره  سی آی تی جی او، شرکت وابسته به PDVSA (شرکت ملی نفت جمهوری بولیواری ونزوئلا) گفت ": در راستای اصل همبستگی با سهامدار خود ، شرکت ملی نفت جمهوری بولیواری ونزوئلا ، PDVSA ، ما در سی آی تی جی او برای عرضه کمک های بیشتر برای مردم هائیتی در این زمان به دلیل نیاز بدان به شدت تلاش می کنیم، من خیلی خوشحالم که امروز شاهد ارسال اولین محموله 20تنی از120تن کمکی که باید به پورتو پرنس ارسال شود بودم.

عضو بلند پایه هئیت مدیره توضیح داد که سی آی تی جی او یک میلیون دلار برای خرید اقلام کمکی مورد نیاز به هائیتی اختصاص داده است که به 8تا 10هزار نفر کمک خواهد کرد. مبلغ اختصاص داده شده  بر طبق نیاز های اعلام شده از سوی سفارت جمهوری هائیتی در امریکا برای خرید چادر، تختخواب ورادیو های دو موجی که با استفاده از سیستم دستی شارژمی شوند ، سرمایه گذاری شده بود .

علاوه بر این ، شرکت سی آی تی جی او کارزار جمع آوری پول ، با هدف افزایش کمک به مردم هائیتی را اداره می کند. این کارزار ( کمپین) 3600کارگر سی آی تی جی او وبیش از هزار شرکت انرژی ، تولید کننده ، بازرگانان وصاحبان ایستگاه های خدماتی  سی آی تی جی او، ونیز سازمان های غیر دولتی وغیر انتفاعی ، به ویژه آنهایی راکه درابتکارات توسعه اجتماعی با سی آی تی جی او همکاری دارند را دربر می گیرد. علاوه بر این بنیاد سیمون بولیوارنیز در حال جمع آوری دلار به دلار ، اهدایی کارگران  سی آی تی جی او تا 600.000دلار است که می تواند 1.2میلیون دلاربه جمع کمک های تهیه شده اضافه نماید.   

گراندو اظهار داشت :" ما نه تنها درحال ارسال کمک به پورتو پرنس هستیم ، بلکه ما نمایندگانی از سی آی تی جی او را همراه با یکی از اعضا سفارت ونزوئلا در ایالات متحده به هائیتی اعزام کرده ایم  تا با حمایت مقامات هائیتی و یاری بریگار بین المللی بنیاد سیمون بولیوار، اعزامی از جمهوری بولیواری ونزوئلا  رسیدن وتوزیع کمک ها در میان جمعیت هائیتی را تضمین نمایند."

در طول زمان تدارک ارسال این اولین محموله کمک ها ، مدیرسی آی تی جی او از سوی آنجلو ریورو مشاور ارشد سفارت جمهوری بولیواری ونزوئلا در ایالات متحده همراهی می شد.

ریورو گفت :" ونزوئلا استقلال خودرا مدیون هائیتی است ، وبه همین خاطر ، همانطور که پرزیدنت هوگو چاوز خاطر نشان کرده است ،ما در راستای  کمک به بهبود اوضاع این ملت برادر
از مصیبت  به تدارک هر آنچه در توان داریم  ادامه خواهیم داد."

سی آی تی جی او ، شرکت پالایش  کننده، صادر کننده ، فروشنده  خدمات حمل ونقل سوخت ، روان کننده ها ، مواد پترو شیمی وسایر تولیدات صنعتی در بوستون  قرار دارد. مالکیت شرکت  متعلق به پی دی وی امریکا است که  غیر مستقیم کاملا تابع  مالکیت شرکت PDVSA ، شرکت ملی نفت جمهوری بولیواری ونزوئلا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مراجعه نمایید:

www.citgo.com

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست