نویدنو:22/12/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

در خانه اگر کس است یک حرف بس است

مینا آگاه

سردبیر محترم سایت نویدنو

 

با گرمترین سلام ها و آرزوی موفقیت هرچه بیشتر

در طی ماه گذشته برخی از نشریات دیجیتالی سیاسی چپ انباشته شده از سری مقالات به اصطلاح انتقادی که به مسائل فرعی پرداخته و با مشارکت همدیگر بیشترین آتش توپخانه ی هماهنگ خود را به سمت حزب توده ی ایران و مدافعینش به جای نیروهای افراطی حاکم بر سرنوشت کشور گرفته اند. برخی از این سایت ها اصلا متخصص امور جهانی(!؟) بوده و کار زیادی هم به مسائل داخلی کشور ندارند و تخریب جریانات سالم سیاسی را مهم ترین وظیفه خود می دانند.

 

با نگاهی به سابقه ی این سایت ها دیده می شود که همواره در زمان های حساس تاریخ کشور ما، این سایت ها برای منحرف کردن افکار از زمینه ی اصلی مبارزه، فعالیت خود را به هر بهانه ای تشدید کرده و به موضوعاتی نه چندان با اهمیت در آن لحظه ی حساس می پردازند و بدین وسیله فکر،  انرژی و اندیشه نیروهای واقعی را از موضوع اصلی دور می کنند و آن ها را به خود مشغول می دارند. آن ها دقیقا در انتخابات گذشته  نیز همین عملیات روانی را تکرار کردند. 

 

ملاحظه می شود که آن سایت محترم یک تنه و تا آنجا که ممکن بوده به آتش این توپخانه جواب های قاطع و دندان شکنی داده و وظیفه ی حفاظت از حقانیت مشی خود بعنوان یک سایت چپ را به بهترین وجه ممکن انجام داده است. از نظر اینجانب بیش از این پرداختن به این موضوع های فرعی، در این لحظات تاریخ ساز، دورشدن از هدف اصلی یعنی نجات کشور از دست قشریگری و پوپولیسم طالبانی دولت به شدت دست راستی احمدی نژاد باید باشد که کشور را به سوی فاجعه پیش می برد.

 

از آن سایت محترم خواهش می کنم که با توجه به اینکه حرف ها زده شده، از تکرار پاسخگویی ها بگذرد و تمام تلاش و توان خود را بر روی بحث در مسائل اصلی کشور و بویژه انتخابات ریاست جمهوری و رویدادهایی متمرکز کند که باید به عمر دولت ایران بر باد ده احمدی نژاد پایان دهد. این دوران، دوران تاریخ سازی برای کشور عزیز ما می باشد. به هر حال توان ما محدود است. ما نباید در دام بحث ها و این مسائل گرفتار شویم. در خانه اگر کس است یک حرف بس است.


 

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics