نویدنو:20/09/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

آنان که فردا بهای بیش‌تری  خواهند پرداخت

دانشجویان را آزاد کنید

هادی پاکزاد

علی‌رغم گزارش سازمان‌های جاسوسی آمریکا مبنی بر توقف تمایل ایران به ساختن بمب اتمی، ظاهرا قرار است فشار آمریکا و اتحادیه‌ی اروپا بر ایران باز هم افزایش یابد.

داستان چنین است که امپریالیسم آمریکا بنا دارد این واریته‌ی موش و گربه بازی را در راستای منافع انحصارات لجام‌گسیخته‌ی خود همچنان ادامه دهد و گویا متاسفانه هستند کسانی در حاکمیت که بی‌تمایل نیستند تا بهانه و ابزارهای لازم را به‌دست آنان بدهند!! چرا که در این شرایط  بحرانی که کشور بیش‌ترین نیازها را به پیگیرترین نیروهای ضد امپریالیسم و جنگ دارد، دستگیری و اسیر کردن آنان معنایی ‌جز شاد کردن امپریالیسم و هم‌سو شدن با وابستگان داخلی‌اش ندارد که در این چند ماهه‌ی اخیر نیز بر طبل خطر نفوذ دانشجویان چپ‌گرا کوبیده اند و به حاکمیت خط داده‌اند تا به سرکوب این نیروها همت‌ گمارده شود.

عدم درک تقاضای انقلابی و انسان‌دوستانه‌ی نیروهای دانشجویی که برای بقای ایران یک‌پارچه دل‌می‌سوزانند و نیم نگاهی به الطاف امپریالیسم آمریکا و دیگر کسان و ناکسان آن ندارند و با جنگ افروزان سر ستیز داشته و برقراری دموکراسی مردمی را مایوس نمودن جنگ‌طلبان فریاد برمی‌آورند... شرایطی را برای وطن به‌وجود خواهد آورد که؛ همگان در فردای روز دیگر، بهای بسیار بیش‌تری را خواهند پرداخت.

بر تمام وطن دوستان و آزادی‌خواهان و صلح‌خواهان است که به مفهوم «وحدت» بیاندیشند و بدانند که در بند نگه داشتن دانشجویان انقلابی و مبارز ضد جنگ، امپریالیسم آمریکا را در تهاجم به کشور (تحریم و جنگ) تشویق می‌کند. دانشجویان را آزاد کنید.

 

 

بیانیه شماره 5 کمیته تلاش برای رهایی دانشجویان در بند

 

بدین وسیله کمیته تلاش برای رهایی دانشجویان در بند اعلام می دارد که اطلاعات به دست آمده در تماس با خانواده های این عزیزان حاکیست که از روز بعد از ۱۳ آبان در شهر تهران تا این لحظه (شنبه ۱۷ آذر ۸۶ ساعت ۱۴:۰۰) هیچ یک از دانشجویان بازداشتی آزاد نگشته و بر خلاف اظهارات برخی از گروه ها و وبلاگ ها  هیچ خبری دال بر بازداشت های جدید پس از پایان برگزاری مراسم مورد تایید قرار نگرفته است.

از آنجاییکه داشتن اطلاعات صحیح و موثق در این شرایط حساس می تواند در  پیگیری پرونده های دانشجویان  بازداشتی و تحرکات خانواده های ایشان نقش تعیین کننده داشته باشد از گروه ها و وبلاگ نویسان عزیز خواهشمندیم از درج خبری که در تماس با  خانواده های این عزیزان تایید نشده است خودداری نمایند.

آخرین لیست تایید شده از دانشجویان بازداشتی به قرار زیر است:

-میلاد معینی (دانشگاه مازندران)

۲-بهرنگ زندی (دانشگاه مازندران)

۳-حامد محمدی(دانشگاه مازندران)

۴-آرش پاکزاد(دانشگاه مازندران)

۵-حسن معارفی(دانشگاه مازندران)

۶-انوشه آزادفر(دانشگاه تهران)

۷-ایلناز جمشیدی (ارتباطات٬ آزاد تهران مرکز)

۸-مهدی گرایلو (ژئو فیزیک٬ تهران)

۹-نادراحسنی(دانشگاه مازندران)

۱۰-سعید حبیبی(عضو اسبق شوراثی مرکزی ادوار تحکیم وحدت)

۱۱-بهروز کریمی زاده(دانشگاه تهران)

۱۲-کیوان امیری الیاسی (کارشناسی ارشد صنایع٬ دانشگاه صنعتی شریف)

۱۳-نسیم سلطان بیگی (دانشکده ارتباطات٬ علامه) بنا بر آخرین اخبار نسیم سلطان بیگی در تماسی تلفنی در ساعت ٬۱۶ بازداشت خود را به اطلاع خانواده رسانده است.

۱۴-علی سالم(کارشناسی ارشد پلیمر- پلی تکنیک)

۱۵-محسن غمین (دانشگاه پلی تکنیک)

۱۶-روزبه صف شکن(دانشگاه تهران)

۱۷-روزبهان امیری (علوم کامپیوتر٬ تهران)

۱۸-یاسر پیر حیاتی(دانشگاه شاهد)

۱۹-مهسا محبی

۲۰- علی کلائی

۲۱-سعید آقام علی خلیلی( دانشگاه علامه)

۲۲- امیر مهرزاد

۲۳- هادی سالاری

۲۴- فرشید فرهادی آهنگران

۲۵- امیر آقایی

۲۶-, میلاد عمرانی,

۲۷- سروش یا سیروس؟.......؟؟؟( از بچه های اهواز)

۲۸- یونس میرحسینی( دانشجویی دانشگاه شیراز)

komitetalash@gmail.com

TEL: 09122179490

09124892348

09329172210

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics