نویدنو:1/08/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 حزب کمونیست کانادا خواستار آتش بس فوری در افغانستان وخروج فوری نیروهای اشغالگربعنوان بهترین راه حل پایان دادن به خونریزی است .

 

 حزب کمونیست کانادا خواستار آتش بس نظامی – توقف عملیات نظامی – وخروج فوری بعنوان بهترین راه پایان دادن به خونریزی است .

 دولت محافظه کار هارپر سال ها افکار عمومی کانادارا نادیده گرفته وبه دخالت کانادا در اشغال امپریالیستی ادامه می دهد ، اما دولت جدید کانادا که در روز سه شنبه انتخاب خواهد شد ،باتوجه به این واقعیت که اگراین دولت به پیش راندن ستیزه ای که نمی تواند برنده آن باشد ادامه دهد حتی می تواند خونریزتر ونا آگاه تر باشد .همانگونه که تعریف ناتو از "پیروزی" با تغییر دادن شکل آن سال به سال ادامه دارد.

یک پیروزی نظامی از سوی نیروی مقاومت افغانستان تنها پس از خونریزی بسیاربیشتری می تواند حاصل شود ، اما در حال حاضر این امر مورد تایید تعداد فزاینده ای از آژانس های جاسوسی وکارشناسان نظامی است که مقاومت در برابر اشغال ناتو هرگز شکست نخواهد خورد و روز به روز قوی تر می شود . 

 برای کارشناسان وآزانس های اطلاعاتی دولتی سال ها طول کشیده  است - تا آنچه را که برای مارکسیست ها ، مورخین صادق وبسیاری از فعالین صلح درتمام طول زمان معلوم بود-  دریابند که برای کشورهای امپریالیستی تحمیل اشغالی ظالمانه به ملت بزرگی همچون افغانستان غیر ممکن است .

 آتش بس در اینزمان سریع ترین ومطمئن ترین راه برای کاهش تعداد غیر ضرورتلفات ناشی از اشغال ناتواست ، اشغالی که مورد مخالفت اکثریت کانادایی ها است .

حزب کمونیست کانادا خواستار آن است که دولت کانادا ناتورا به موافقت با آتش بس وخروج فوری نیروها بعنوان بهترین راه پایان دادن به خونریزی دعوت نماید .

 حزب کمونیست کانادا خواستار آن است که اگرآتش بس انتخاب ثانوی است دولت بلافاصله نیروهای نظامی را از افغانستان خارج نماید.جزب کمونیست کاناد مخالف ادامه عضویت کانادا در اتحاد نظامی ناتو است ،اتحادی از کشور های امپریالیستی که برای تحمیل سرکردگی متحد جهانی بر اکثریت عظیمی از بشریت تلاش می کند. از این رو زمان ان رسیده است که تمام نیروهای حامی صلح در کشورهای ناتو به درخواست عمومی برای انحلال ناتو به پیوندند.

کمیته مرکزی اجرایی حزب کمونیست کانادا

October 12, 2008

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics