نویدنو:04/01/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

پیام نوروزی جورج دبلیو بوش

 پيام نوروزی کانداليزا رايس، وزير خارجه ايالات متحده

*********************

پیام نوروزی جورج دبلیو بوش

کاخ سفيد دفتر وزير مطبوعات

20 مارس 2007


بدينوسيله مراتب تبريک خود را به تمام کسانی که نوروز را جشن می گيرند تقديم می دارم.

نوروز برای ميليون ها نفر که ريشه های فرهنگی خود را در ايران، عراق، افغانستان، ترکيه، پاکستان، هند، و آسيای مرکزی می يابند زمانی برای جشن و سپاسگزاری و استقبال از سال نو است. هزاران سال است که خانواده ها، دوستان، وعزيزان به اين مناسبت گرد هم می آيند تا بر برکات سال گذشته تعمق نموده و با تجديد اميد و روحيه به آينده بنگرند.

ملت آمريکا از گوناگونی فرهنگی مردم خود قوت می گيرد، و به يمن برکت الهی ملتی هستيم که پذيرای افرادی از تمام نژادها، اديان، و فرهنگ ها می باشيم. برگزاری نوروز ارج نهادن به ارزش های خانوادگی و سنت هاست و به حفظ پايه های ويژه ای که کشور ما برآن نهاده شده کمک می کند.

من و همسرم لورا نيک ترين آرزوهای خود را برای سلامتی و شادی در سال نو تقديم می داريم.

جورج دبليو بوش

********************

پيام نوروزی کانداليزا رايس، وزير خارجه ايالات متحده

برای من مایۀ بسی خرسندی است که آرزوهای گرم خود به مردم ايران و همه کسانی که نوروز را جشن می گيرند نثار کنم.


مارس 2007

نوروز جشن باستانی فرارسيدن بهار است. نوروز برای ايرانيان پیشاهنگ سال نو ايرانی و برای ميليونها تن از مردم سراسر خاورميانه و آسيای مرکزی زمانی ويژه برای گرامی داشتن عزیران و اندیشیدن به سرآغازهای دوباره است. با اين نيت، ما اميدواريم سال نو تفاهم بهتری را ميان ملت ها، فرصت هاي تازه ای را برای آزادی، صلح و کاميابی و پيشرفت در حل چالش هايی که منطقه و جهان با آنها روبروست به ارمغان آورد.

اينجا در ايالات متحده، ما مفتخريم که بسياری از آمريکاييان در برگزاری جشن نوروز به مردم ايران و ديگرنقاط جهان ملحق می شوند. از طرف مردم ايالات متحده آمريکا نیک ترین آرزوهای خود را برای داشتن سالی سرشار از شادمانی و کاميابی تقديم می داریم.

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics