نویدنو:08/02/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

بيانيه سازمان سوسياليست های ايران

در باره گفتار خانم هيلاری کلينتون مبنی بر «محو ايران» از صحنه جهان !!

 

 

خانم هيلاری کلينتون يکی از نامزدهای حزب دمکرات برای  مقام رياست جمهوری ايالات متحده آمريکا،  فردی که کوشش دارد تا در فعاليتهای انتخاباتی خود ، به اعضا و طرفداران  حزب دمکرات چنين القاء کند که او سياستمداری کارکشته و دانائی است که  « تجربه سياسی» اش بمراتب بيشتر از رقيب حزبی اش آقای باراک اوباما، می باشد، بخاطر حمايت از دولت اشغالگر اسرائيل ، صحبت از «محو ايران »از صحنه جهان نموده است!! در واقع اين سياستمدار باصطلاح «باتجربه » آمريکائی ، فردی که عاشق تصاحب صندلی رياست جمهوری ايالات متحده آمريکا بهر قيمتی که باشد، هست، بطور وقيحانه و بی شرمانه صحبت از نابودی کشور ايران که  در واقع چيزی  جز نابودی ٧٠ مليون ايرانی نيست، نموده است!  

 

ما سوسياليست های مصدقی اگر چه با سياست های اشغالگرانه و سرکوبگر دولت اسرائيل مخالف هستيم و آن سياست و عملکرد را محکوم  کرده و می نمائيم و همچون ديگر آزاديخواهان جهان ، خواستار تخليه سرزمين های اشغالی کشورهای عربی از سوی ارتش اشغالگر اسرائيل می باشيم،  حاضر نشديم از گفتار بی خردانه آقای دکتر محمود احمدی نژاد مبنی بر «محو کشور اسرائيل » پشتيبانی کنيم، چونکه در صورت تحقق چنان سياستی، می توانست خطرات جانی و نابودی متوجه اهالی آن سرزمين شود. در واقع آن گفتار، گفتاری « ضد بشری» بود، امری که از سوی  ما محکوم شد!

 بنظر ما، گفتار بی خردانه خانم هيلاری کلينتون مبنی بر « محو » ايران، صرفنظر از اينکه چنين گفتار احمقانه ای برازنده سياستمداری که ادعا دارد، فردی «دمکرات» و «با تجربه» است و برای تمام قوانين بين المللی ارزش قائل می باشد، نيست، بلکه محتوی گفتار وی هيچگونه  تفاوتی با گفتار احمدی نژاد رئيس جمهور مورد تائيد شورای نگهبان، مبنی بر «محو کشور اسرائيل » ندارد  و همچون گفتاراو، گفتاری « ضد بشری» است، که محکوم است!

 

خانم کلينتون که عاشق مقام رياست جمهوری ايالات متحده آمريکاست و مرتب از اين امر صحبت دارد که شخص او دارای تجربه سياسی بالائی است ، بزبان ديگر شخص او برعکس پرزيدنت بوش، قادر خواهد بود بدون اينکه جهان را بخاک و خون بکشد، بعنوان قدرتمند ترين رئيس جمهور جهان مسائل را بطور مسالمت آميز و بر پايه محترم شمردن قوانين بين المللی و محترم شمردن حاکميت ملی و حقوق بشر، حل و فصل کند! والی صحبت از « تجربه داشتن» ، گفتاری  بی معنا خواهد بود  ، چونکه هر« ديوانه» ای می تواند اگر در مقام رئيس جمهوری ايالات متحده آمريکا قرار گيرد، براحتی جهان را به آتش بکشد، زيرا زرادخانه های کشورايالات متحده آمريکا  برای نابود کردن نه تنها ايران بلکه کل جهان به اندازه کافی بمب اتم و موشک مجهز به کلاهک های اتمی دراختيار دارد!

 

اين سياستمدار آمريکائی که مدعی داشتن «تجربه» در امور کشور داری و امور جهان هست، در فعاليت های انتخاباتی خود عليه باراک اومابا، بطور وقيحانه و بی شرمی، صحبت از « محو ايران» و در واقع نابودی ٧٠ مليون ايرانی نموده است، آنهم بدين خاطر که اين خانم طرفدار دولت اشغالگر اسرائيل  با گفتار و سياست رئيس جمهور غير دمکرات و سرکوبگر ايران، آقای دکتر محمود احمدی نژاد در باره سياست و عملکرد دولت اشغالگر اسرائيل توافق ندارد و با آن سياست مخالف است!

 خانم  هيلاری کلينتون که خود را دمکرات می نامد و مرتب از داشتن تجربه سياسی دم می زند، هيچ از خود سئوال کرده است که اگر دولتهای حاکم بر  ايالات متحده آمريکا ، صرفنظر از اينکه اعضای آن دولتها  از اعضای  کدام يک از احزاب باشند( حزب جمهوريخواه و يا حزب دمکرات)، از سياست و عملکرد دولت اشغالگر اسرائيل دفاع  بدون چون و چرا نمی کردند و از آن دولت اشغالگر بطور جدّی می خواستند تا ارتش اشغالگرش که برخلاف تمام قوانين بين المللی سرزمين فلسطين، و بخشهائی از سرزمين کشورهای سوريه و لبنان  را در اشغال دارد، آن سرزمين ها را تخليه کند و به قطعنامه های  شورای امنيت احترام بگذارد و با حق « وتو» به ادامه آن اشغال و سرکوب کمک نمی کردند ، آيا اصولا  افرادی همچون احمدی نژاد اين امکان را پيدا می کردند که صحبت از« محو» اسرائيل بنمايند؟!

 

سازمان سوسياليست های ايران به گفتار بی خردانه خانم هيلاری کلينتون مبنی بر «محو ايران» شديدأ اعتراض دارد و آن را محکوم می کند!

 

پاينده باد ايران!

ننگ و نفرت بر جنگ طلبان!

زنده باد صلح!

 

 

هيئت اجرائی سازمان سوسياليست های ايران

 

پنج‌شنبه  ۵ ارديبهشت ۱٣٨۷ -  ۲۴ آوريل ۲۰۰٨

 

socialistha@ois-iran.com

www.ois-iran.com

 

 

 

 

 

  | می توانید نظرات خودرا اینجا ابراز نمایید .

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics