نویدنو:27/09/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

بیانیه 12کمیته تلاش برای آزادی دانشجویان :

 ملاقات خانواده های دانشجویان در بند با نماینده های کمیسیون امنیت ملی مجلس

امروز یکشنبه ۲۵ آذر ۸۶  در ساعت ۱۳:۳۰ نمایندگان خانواده های دانشجویان در بند توانستند با نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس ملاقات کنند.

پیروی پیگیری خانواده های دانشجویان در بند روز قبل ایشان توانسته بودند از نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس که در رسانه ها آمادگی خود را برای ملاقات و پاسخگویی به خانواده ها اعلام داشته بودند برای امروز ساعت ۱۳:۳۰ وقت گرفته و ۵ نفر را به عنوان نمایندگان خود به این ملاقات بفرستند. 

امروز صبح خانواده های این عزیزان در مقابل دادگاه انقلاب تجمع کرده و پیگیر پرونده ی قضایی دانشجویان در بند گشتند.  گزارشات حاکیست که دانشجویان بازداشتی ای که خانواده هایشان دیروز به علت تکمیل نبودن پرونده هایشان نتوانسته بودند فرم کامپیوتری وضعیت قضایی ایشان را دریافت دارند- امروز موفق به این امر شدند.

همچنین نمایندگان خانواده های محترم نیز در ساعت مقرر به مجلس رجوع کرده و گزارشات حاکیست که ملاقات ایشان با نمایندگان کمیسیون امنیت ملی عملی گشته است.در این جلسه خانواده های این عزیزان موارد اعتراض خود را نسبت به بازداشت غیرقانونی تمامی دانشجویان در بند مطرح کرده و در مقابل نمایندگان کمیسیون نیز اطلاعات مجاز خود را در اختیار نمایندگان خانواده ها قرار داده اند.

جزئیات موضوعات مطروحه در این جلسه در صورت صلاح دانستن خانواده ها در گزارش بعدی ارسال خواهد شد.

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics