نویدنو:13/01/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

اطلاعات جاسوسی روسیه:
آمریکا مرحله آماده سازی جنگ با ایران را به پایان می رساند

 

• خبرگزاری نووستی از مسکو به نقل از منابع جاسوسی روسیه گزارش داد نیروهای مسلح آمریکا مرحله آماده سازی حمله احتمالی به ایران را به پایان می رسانند. به گفته این منابع آمریکا فهرست اهداف احتمالی در خاک ایران را تهیه کرده و در روند مانورها برنامه عمل را تمرین و اجرا کرده است. فرماندهی آمریکا در نیمه اول ماه آپریل آماده حمله خواهد بود، اما تصمیم به آغاز عملیات جنگی را باید مقامات سیاسی آمریکا اتخاذ کنند ...

اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
آدينه 
۱۰ فروردين 1386 -  ٣۰ مارس ۲۰۰۷

 

خبرگزاری نووستی: اطلاعات بدست آمده از منابع جاسوسی روسیه گویای این هستند که نیروهای مسلح آمریکا عملاً مرحله آماده سازی حمله احتمالی به ایران را به پایان می رسانند. این مطلب را مقامی آگاه در ساختارهای نظامی روسیه به خبرگزاری «نووستی» اطلاع داد.
به گفته وی، اطلاعات بدست آمده حاکی از این هستند که آمریکا فهرست اهداف احتمالی در خاک ایران را تهیه کرده و در روند مانورها برنامه عمل را تمرین و اجرا کرده است.
وی افزود: "بنا بر اطلاعات جاسوسی نظامی روسیه، نیروهای مسلح آمریکا که در منطقه خلیج فارس مستقر هستند، عملاً مرحله آماده سازی برای بمباران موشکی خاک ایران را به پایان رسانده اند".
به گفته این مقام آگاه، فرماندهی آمریکا در نیمه اول ماه آپریل آماده حمله خواهد بود، اما تصمیم به آغاز عملیات جنگی را باید مقامات سیاسی آمریکا اتخاذ کنند.
آمریکا تهران را بعلت امتناع از توقف برنامه هسته ای تهدید می کند.
طبق اطلاعات رسمی آمریکا، در حال حاضر میزان حضور نظامی این کشور در منطقه برابر با سطح سال ۲۰۰٣ میلادی، یعنی زمانی است که حمله به عراق صورت گرفت.
وی این را غیر ممکن نمی داند که در صورت رخدادن حمله، پس از ضربات موشکی و ارزیابی خسارات وارده به نیروهای مسلح ایران و نیز تحلیل از اوضاع سیاسی-اجتماعی حاکم بر ایران پس از حمله، پنتاگون تصمیم به آغاز عملیات زمینی بگیرد.
یک مقام بلند پایه در ارگان های نظامی روسیه پیشتر به خبرگزاری «نووستی» اطلاع داده بود که در مدت اخیر اطلاعاتی نظامی-جاسوسی روسیه حاکی از فعال شدن آماده سازی نیروهای مسلح آمریکا برای انجام عملیاتی هوایی و زمینی علیه ایران می باشند.
وی معتقد است: "این مرتبط با این است که پنتاگون در جستجوی نقشه قابل قبول برای حمله به ایران می باشد که به آمریکایی ها اجازه دهد با حداقل تلفات این کشور را به زانو در آورند".

 

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics