نویدنو:26/05/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

 

 اسرائیل اولین حمله کننده نخواهد بود

فیدل کاسترو رز

 فیل جیرالدی ولاری جانسون افسران سابق سیا ، دبلیو پاتریک لنگ از آزانس اطلاعاتی نیروهای ویژه دفاع ، رای مک گاورن از اداره اطلاعات نیروی دریایی وسیا ونیز سایر مقامات عالی که سال های بسیاری خدمت کرده اند وقتی که به اوباما هشدار می دهند که نخست وزیر اسرائیل حمله ی برق آسا یی را با هدف وادارکردن ایالات متحده به جنگ علیه ایران طراحی کرده است  راست می گویند.

اما ، با تصویب قطعنامه 1929شورای امنیت سازمان ملل، اسرائیل در وادار کردن امریکا به اولین حمله کننده بودن به ایران موفق شد. 

 بعد از آن (قطعنامه) ، ناتانیاهو نمی تواند اولین حمله کننده باشد ، چون چنین عملی اسرائیل را مجبور به در گیری با تمام قدرت های هسته ای خواهد ساخت وناتانیاهو احمق نیست.

 تمام دشمنان ایران موقعیت مضحکی خلق کرده اند.اوباما گزینه دیگر ی جز آن که دستور مرگ صدها میلیون نفر بی گناه را صادر نماید نخواهد داشت . خدمه کشتی های جنگی مستقر شده او در نزدیکی ایران اولین کسانی خواهند بود که باید بمیرند  واو یک قاتل نیست

  این چیزی است که من فکر می کنم وازبر خطا بودن نمی ترسم .

 بدترین سناریو ممکن می تواند آن باشد که کسی اشتباه هولناکی مرتکب شود که بتواند وقایع را قبل ازآن که موعد مقرر مصوب شورای امنیت  برای بازرسی اولین کشتی تجاری ایران منقضی شود تسریع نماید .  

 اما هیچ دلیلی برای این همه بدبینی وجود ندارد.

فیدل کاسترو رز

 

August 10, 2010


 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter