نویدنو:20/01/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

محمود صالحی از زندان آزاد شد .

محمود صالحی از فعالین جنبش کارگری و سندیکآیی ایران روز یکشنبه از زندان آزاد شد.
محمود صالحی به جرم سازماندهی و شرکت در تظاهرات اول ماه مه، به یک سال حبس محکوم شد. با نزدیک شدن اتمام دوره ی حبس او، مسئولین امنیتی کوشیدند با طرح اتهام های تازه محمود صالحی را در زندان نگاه دارند، محمود صالحی در اعتراض به این اتهامات تازه دست به اعتصاب غذا زد و طرح اتهامات تازه علیه او با اعتراضات گسترده ی بین المللی روبرو شد و سرانجام به آزادی محمود صالحی انجامید. اتحادیه های کارگری و نهادهای بین المللی حقوق بشر در طول یک سال گذشته اعتراضات متعددی را علیه حبس محمود صالحی و همچنین منصور اسالو رهبر سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که هنوز در زندان به سر می برد، سازمان دادند. فعالین جنبش کارگری در ایران نیز بارها نسبت به دستگیری محمود صالحی اعتراض کردند.
به گزارش کمیته ی دفاع از محمود صالحی، وی روز یکشنبه ساعت سه بعد از ظهر از زندان آزاد شده است.

نویدنو ضمن تبریک آزادی صالحی به خانواده وتمام فعالین کارگری ایران وارزوی آزادی هر چه سریعتر آقای منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد، توجه خوانندگان را به متن اطلاعیه سندیکای شرکت واحد در این باره جلب می کند.

پیام تبریک سندیکای شرکت واحد  به مناسبت ازادی محمود صالحی

محمود صالحی عضو سابق سندیکای کارگران خبازشهر سقزبه دلیل اقدام به بر گزاری مراسم اول ماه مه در شهر سقز، در سال گذشته بنا به حکم دادگاه انقلاب این شهربیش از یک سال زندان را تحمل نمود ، امروزیکشنبه 18/1/1387 با قرار وثیقه 40میلیونی از زندان آزاد شد .

این آزادی را به کارگران ایران وجهان ، خانواده وتمام فعالین کارگری تبریک می گوییم ، امیدواریم هرچه زودتر شاهد آزادی آقای منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد نیز باشیم .

سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه

18/1/1387

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics