نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

1397-01-27

نویدنو  27/01/1397 

 

 

  • صهیونیست های تازه وارد غرب در این عملیات نظامی به اهداف خود دست نیافتند . سربازان جمهوری عربی سوریه با متجاوزان مقابله کردند از 103 موشک کروز پرتاب شده طبق اعلام مراکز تحقیقاتی و تاسیسات صنعتی 71 موشک توسط سیستم دفاع هوایی نابود شده است.

     

 

گنادی زیوگانف صدر حزب کمونیست فدراسیون روسیه:

آمریکا ومتحدانش همچون تروریسم دولتی عمل می کنند

م.چابکی

 

«متفقین جدید»یا تروریست های دولتی متشکل از ایالات متحده آمریکا ، انگلستان، و فرانسه صبح شنبه 14 آوریل  در ساعت 3.42 تا 5.40 دقیقه بوقت مسکو با پرتاب پی درپی 100 موشک به خاک دولت قانونی سوریه به بهانه استفاده از به اصطلاح سلاح های شیمیایی حمله کردند، این حمله با مقابله نیروهای دفاع هوایی سوریه برخورد کرد، درعین حال با نیرو های روسیه درگیرنشدند. البته روسیه این حملات هوایی را تحت نظر داشت.صهیونیست های تازه وارد غرب در این عملیات نظامی به اهداف خود دست نیافتند . سربازان جمهوری عربی سوریه با متجاوزان مقابله کردند از 103 موشک کروز پرتاب شده طبق اعلام مراکز تحقیقاتی و تاسیسات صنعتی 71 موشک توسط سیستم دفاع هوایی نابود شده است. دفاع هوایی که با موشکهای باقی مانده از اتحاد شوروی انجام گرفت وجلوی "موشکهای هوشمند مدرن " تبلیغی ترامپ را گرفت موجب شگفتی  کارشناسان نظامی غرب شده است .

ولادیمیرپوتین رئیس جمهور روسیه این حملات را تجاوز علیه یک کشور مستقل دانست . بهانه استفده از سلاح های شمیایی  مورد تائید کارشناسان نظامی روسیه و ساکنان محلی نبوده است.

« متفقین جدید» یا راهزنان دولتی سه کشور آمریکا , انگلستان , فرانسه، در هنگام شب زمانی که کارکمیسیون بررسی مواد شمیائی در دوما نزدیک دمشق ادامه داشت به تجاوز پرداختند. دولت سوریه در تلاش برای اثبات پوچ بودن اتهامات، بازرسان سازمان ممنوعیت سلاح های شیمیایی را دعوت کرده بود که کار مأموریت آن ها از روز شنبه آغاز می شد، اما متجاوزان حتی برای اعلام نتایج اولیه صبر نکردند . در این اعمال هیچ چیز شگفت انگیزی به نظرنمی رسد زیرا اتهام جنایی که علیه دمشق از سال های قبل برنامه ریزی شده است می بایست با تجاوزآشکار«متفقین جدید» ادامه می یافت

 به گفته گنادی زیوگانف ؛ سیاستمدار کهنه کار کمونیست, اینها همواره دم از حقوق بشر ومنزلت انسانی می زنند که می خواهند با تروریسم مبارزه کنند ولی در واقع از تروریست ها حمایت کرده اند. کسانی که دربالاترین سطح دولتی در جهان قرار دارند ولی در کشورشان مشهور است که (دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا) کنترل اداره کشور ازدستتش خارج گرد یده، (ترازمی نخست وزیر بریتانیا) که کشورش را به بن بست کشانده و نمی تواند آینده راپیش بینی کند، (امانوئل ماکرون رئیس جمهور) که عملا برای فرانسوی ها در سخنرانی هایش رسوایی به بار آورده نمایندگان این راه زنی ها هستند.

گنادی زیوگانف یادآورمی شود کشورفرانسه همواره یک تصویر دمکراتیک و افتخار آمیزدر اروپا ازخود نشان می داد ولی علائمی که درماکرون دیده می شود تحقیر مردم فرانسه است که دست به چنین  یورش راهزنانه زده است. زیوگانف در ادامه سخنان خود گفت من اطمینان دارم مردم فرانسه اقدامی را که  ازجانب آقای ماکرون رخ داده است محکوم می کنند. 

مردم مهربان جهان با درک عمیق ازدفاع مردم سوریه که درخط مقدم مبارزه با تروریسم قرار گرفته اند باید ازعزت وآبروی مردم مقاوم سوریه دفاع نمایند .

ایالات متحده و متحدان آن باردیگر ژاندارم بودن خود و بی ثباتی سرمایه را که باعث جنگ می شود آشکار کرده اند ، به راحتی ماسک های دموکراسی و صلح آن ها به کناری رانده  می شود و عریانی چهره آن ها آن چنان که در یوگسلاوی، عراق , لیبی اشکار شد درسوریه هم ادامه دارد . 

ما همه کشورهای جهان را به اتحاد فرامی خوانیم تا درمقابل عمل تجاوزکارانه بین المللی راهزنان دولتی ایستادگی نمایند

 گنادی زیوگانف درمیان کشورها از دولت چین و بلاروس ابراز قدردانی نمود وگفت ماباید مراقب این تهدید ها وتجاوزات باشیم تا تبدیل به واقعه بزرگ جنگ جهانی نگردد.

روسیه نمی بایست تسلیم تحریکات می شد و درآغاز می بایست تلاش خودرا جهت تقویت عمل دفاعی با اقدامات حفظ امنیت کشورمشترک بکار می گرفت.

حزب کمونیست از رهبری فدراسیون روسیه خواست تا تحریکات خشن و بدبینانه ایالات متحده را که دارای پیامدهای غیر قابل پیش بینی است نپذیرند وهمچنان در اسرع وقت  با استفاده از ابزار دیپلماسی راهکار صلح آمیز برای حل و فصل اختلافات را تقویت کند. و در عین حال، روسیه هم زمان  با بالا بردن کیفیت  نیروی نظامی در سوریه در کوتاه مدت ، می تواند به عامل بازدارنده قدرتمندی برای میزبانان واشنگتن گردد.

م . جابکی 26 فروردین 1397 برابر با 15/04/2018 

اقتباس از گفتمان گنادی زیوگانف با ریا نووستی وسایت حزب کمونیست فدراسیون روسیه 

-جهت یاد آوری کشور آلمان درآغار عدم دخالت خود را اعلام نمود ولی پس از حمله موشکی به منظورمنع استفاده ازتسلیحات شیمیایی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان ضمن حمایت از "مسئولیتی که آمریکا، فرانسه و بریتانیا به عنوان اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد قبول کردند" اعلام کرد که عملیات نظامی براساس قوانین بین‌المللی به منظور منع استفاده از تسلیحات شیمیایی و هشدار به رژیم بشار اسد انجام گرفت

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: