نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-07-02

نویدنو  11/04/1394 

 

همایش همبستگی توده ای آکل با مردم یونان 

ما در کنار یونان ، مردم یونان و دولت یونان می مانیم که علیه سیاست های جامعه ستیزو نو استعماری که از سوی اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول علیه کشور تحمیل می شود می جنگند.

ما از حق مردم یونان برای تصمیم گیری آزاد ودموکراتیک نسبت به حال وآینده کشور دفاع می کنیم .

 ما دخالت آشکار وغیر قابل پذیرش اروپایی ها در امور داخلی کشور مستقلی مانند یونان را محکوم می کنیم .

ما سیاست های اقتدار گرایانه ، تحقیر کننده و ضد دموکراتیکی را که اتحادیه اروپا علیه یونان اجرا می کند ، که هر تصوری از دموکراسی و فراتر از همه حق حاکمیت مردمی را جریحه دار می کنند رد می کنیم. اتحادیه اروپا با رفتار خود نسبت به یونان اصول وارزش هایی را که ادعا می کند بر مبنای آن عمل می کند مخدوش می سازد . 

بدبختانه ، یک بار دیگر اتحادیه اروپا در حال نمایش منش ضد دموکراتیک خویش است ، همان گونه که با دیگر کشورهای اروپایی انجام داد که حتی بر خلاف میل مردم در راستای ارتقا و اجرای سیاست ضد مردمی خود دولت ها را بر آن ها تحمیل کرد .

در رو در رویی با چنین وضعیت غیر قابل پذیرشی ، دولت ونیروهای حاکم قبرس برای گمراه کردن مردم تلاش می کنند نشان دهند که آن ها از یونان حمایت می کنند. در حقیقت ، ما چگونه می توانیم  ( این ادعا) را باور کنیم ؟ آیا می توانیم رئیس جمهور را باور کنیم که اظهار می کند در کنار یونان است ، یا دولت حزب دیزی را که دولت یونان را احمق می نامد و به اروپایی ها حق می دهد ؟  

اکل مردم خود را به شرکت در یک گردهمایی توده ای در همبستگی با یونان که برای ساعت 10 پیش از ظهر  روز شنبه 4 جولای در مقابل " خانه اروپا" در نیکوزیا سازمان داده می شود فرا می خواند . در این لحظه های دشوار بر خورداری یونان از حمایت وهمبستگی قبرس حتمی وضروری است .  

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: