نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-06-30

نویدنو  09/04/1394 

 

آکل از حق حاکمیت ملت یونان برای تعیین سرنوشت خود دفاع می کند

بیانیه استاوروس اواگورو ، معاون پارلمانی سخنگوی اکل – چپ – نیروهای جدید

اکنون آشکار شده است که هدف هیئت حاکمان اتحادیه اروپا نه یافتن راه حل شرافتمندانه برای مسئله یونان ، بلکه تحقیر و تخریب یونان و مردم یونان است .  نهاد ها کوچکترین علاقه ای  نسبت به بحران های شدید انسانی ، ونه  نسبت به فقیر سازی مردم یونان ندارند . 

آن چه مورد علاقه آن هاست به زانو در آوردن مردم یونان و وادار کردن آن به تسلیم در برابر باج خواهی اعمال شده از سوی نو استعمار گر های اتحادیه اروپا است

مردم قبرس هم چنین رفتار های افراطی و غیر انسانی را تا استخوان تحمل کرده است ، که ساختار اجتماعی – اقتصادی آن را ، در همدستی با دولت حاکم حزب دی زی رالی DISY Rally یک  شبه نابود کردند .

آکل نمی تواند موضع متناقض دولت و نیروهای حاکم قبرس را با اعلام حمایت رئیس جمهور از یونان و ابراز انتقاد رئیس حزب دیزی از یونان نادیده بگیرد . هم زمان در یونان نیروهای سیاسی ای وجود دارند که  با حمایت آشکار از اقدام های هیئت حاکمه اتحادیه اروپا متاسفانه به عنوان اسب ترو ا عمل می کنند . یاد آور می شویم که قبرس موارد مشابهی را در دوران دولت دیمتریس کریستوفیس  پس از آن اپوزیسیون تجربه کرد .

آکل ، در کنار مردم یونان می ایستد . در رو در رویی با گرایش غیر قابل قبول و باج خواهانه بستانکاران یونان ، اکل ، همبستگی خود را نه تنها با یونان که برای شان مردم یونان مبارزه می کند ، بلکه با تمام خلق های اروپا ابراز می دارد .

ما از حق حاکمیت مردم یونان ، برای تعیین سرنوشت خود ، برای تصمیم گیری بین تحقیر و شرافت از طریق رفراندوم حمایت می کنیم .  

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: