نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-06-29

نویدنو  07/04/1394 

 

بیانیه حزب کمونیست خلق های اسپانیا در باره اخراج رهبر فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری در فرودگاه تل آویو

حزب کمونیست خلق های اسپانیا همبستگی کامل خود را با رفیق الکساندرا لیبری ، عضو رهبری فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری ، که روز سه شنبه 13 جون 2015  از ورود او به اسرائیل بااین استدلال که " فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری تهدیدی برای امنیت اسرائیل است " جلوگیری شد اعلام می کند. 

رفیق الکساندرا لیبری که بعنوان نماینده فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری که برای شرکت در سمینار سندیکایی در رام الله ( ساحل غربی) مسافرت می کرد 11 ساعت در فرودگاه تل آویو نگه داشته شد، که طی مدت توقف ،  قبل از سوار شدن به هواپیما برای بازگشت به فرودگاه مبدا خود ، آتن ، که دفتر مرکزی فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری در آن جا واقع است از طریق استانبول  آزار وتهدید هایی را تحمل کرد . 

این رخ داد یک بار دیگر منش کشور اسرائیل و مقام های آن را نشان می دهد،که به صورت سامانه مندی فعالیت های سیاسی ، فرهنگی و سندیکایی در همبستگی با فلسطین را  تحریم و مسدود می سازد .

ما همبستگی استوار خود را با رفیق الکساندرا لیبری، با فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری و  به ویژه با مردم فلسطین که به تحمل پی آمد های روزانه اشغال صهیونیستی ، که نه تنها از پیشرفت کامل سیاسی و اجتماعی فلسطینی ها بلکه از هر ابتکاری در عرصه سندیکالیسم با هدف توسعه و بهبود سازمان و مبارزه کارگرها در فلسطین جلوگیری می کند ادامه می دهند ابراز می کنیم.

زنده باد مردم فلسطین !

زنده باد فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری !

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: