نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-06-29

نویدنو  07/04/1394 

 

دبیر خانه فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری :

پلیس اسرائیل کادر WFTU را در فرودگاه تل آویو دستگیر و به صورت غیر قانونی اخراج کرد 

فدراسیون جهانی سندیکا های کارگری اقدام غیر قانونی و غیر دموکراتیک پلیس فرودگاه تل آویو علیه رفیق الکساندرا لیبری را که به صورت قانونی با همه مدارک مورد نیاز مسافرت به فلسطین مسافرت می کرد محکوم می کند.

خواهر الکساندرا لیبری بعنوان یک روزنامه نگار روز شنبه 13 جون ، در حال ماموریتی از جانب فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری در رام الله فلسطین برای شرکت در سمیناری همراه دیگر نماینده های فدراسیون برای آموزش آی تی و اینترنت سندیکالیست های جوان بود .

 او به محض ورود به فرودگاه تل آویو از سوی امنیت فرودگاه با توجیه آن که فدراسیون جهانی امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد دستگیر شد . تیم پانزده نفره ای از مردان پلیس و یک پلیس زن تلاش می کردند با تهدید و سوء استفاده شفاهی او رابترسانند و مرعوب سازند، ان ها برای بازرسی فیزیکی او تلاش کردند و اسناد و مواد فدراسیون جهانی را از او گرفتند.

 او 11 ساعت در امنیت فرودگاه نگهداشته شد وسرانجام با گارد محافظ و بر خلاف میل خود به داخل هواپیما برده شد و از اسرائیل اخراج گشت . او از اسرائیل تا آتن ، یونان از طریق استانبول تحت حفاظت بود و روز یکشتبه وارد آتن شد .

این رخ داد مورد دیگری برای جنبش جهانی سندیکایی است تا بار دیگر با صدای بلند وآشکار با تمام ابزار های ممکن آن را محکوم نماید .

-      رفتار غیر دموکراتیک وغیر قانونی دولت اسرائیل

-      تقویت همبستگی انترناسیونالیستی خود با مبارزه قهرمانانه خلق فلسطین

-      درخوا ست اجرای قانون های بین المللی در همه جا بدون استثنا از سازمان های بین المللی

خواهر ها وبرادر های عزیز ، کارگر های همکار

ما عضو ها ودوستان فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری امسال هفتادمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری را جشن می گیریم و یک بار دیگر اعلام می کنیم که ما به همبستگی با مردم فلسطین ، با کارگر های عرب افتخار می کنیم . چنین رفتار هایی از سوی دولت اسرائیل مارا مرعوب نخواهد کرد، و ما را از همبستگی باز نخواهد داشت . بر عکس این اقدام ها ما را قوی تر می سازند ونشان می دهند که در مسیر درستی حرکت می کنیم .

ما به مبارزه ادامه می دهیم و انترناسیونایسم خود را تقویت می کنیم

دبیر خانه

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: