نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-06-28

نویدنو  07/04/1394 

 

کوبا بر اهمیت همبستگی و آموزش در شورای حقوق بشر تاکید می کند

آرش وجدانی

پابلو برتی نماینده جزیره در بیست ونهمین نشست شورای حقوق بشر اظهار داشت همبستگی و آموزش ابزار قدرتمندی برای چالش های عمده جهانی در حوزه حقوق بشر فراهم می آورد.

ژنو : روز پنجشنبه 18 جون ( 28 خرداد1394 ) کوبا بر اهمیت همبستگی بین المللی در ارتقا و حفظ حقوق بشر ، درتوافق اکید با پیشنهاد ها و اصول منشور سازمان ملل تاکید کرد .

 پابلو برتی نماینده جزیره در نشست بیست ونهم شورای حقوق بشر اظهار داشت همبستگی ابزار قدرتمندی برای پاسخ به چالش های عمده جهانی در این عرصه است .

در رابطه با آموزش وپرورش ، برتی یادآور شد که این حقی است که برای آینده جامعه ها اساسی است و خصوصی سازی آموزش وپرورش به محرومیت و حاشیه رانی می انجامد .

او همچنین افزود که کوبا از حق همه افراد برای آموزش وپرورش رایگان وبرابر دفاع می کند و دولت کوبا به تضمین این حق برای تمام شهروندها اهمیت عظیمی قایل است .

دیپلمات کوبایی یاد آورشد که گزارش اخیر یونسکو بر دست آورد های ملت کاراییبی در این بخش تاکید دارد که 13 درصد از تولید ناخالص ملی را به آموزش وپرورش اختصاص می دهد .

کوبا در طی گفتگویی رو در رو در باره  حقوق بشر تبعیدی های داخلی تاکید کرد  لازم است علت های این وضعیت ، به ویژه دلیل هایی که به رشد اقتصادی وابسته است توضیح داده شود . 

احلاس بیست ونهم شورای حقوق بشردر سوم جولای در  قصر خلق ها در شهر ژنو برگزار خواهد شد . 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: