نویدنو11/07/1392

نویدنو11/07/1392 

 

 

حزب کمونیست سودان :

به سرکوب در سودان پایان دهید

آزادی فوری تمام بازداشت شدگان سیاسی را درخواست کنید

از مبارزه مردم سودان برای دموکراسی ، کرامت و رهایی ملی واجتماعی پشتیبانی کنید

رفقای گرامی

مردم سودان به مبارزه خود علیه رزِم دیکتاتوری ادامه می دهند. عامل مهمی که در روز جاری مقاومت توده ها را در کشور ما افزایش می دهد آگاهی آن از همبستگی برادرانه حزب های دموکراتیک ، مترقی وکمونیست سراسر جهان است . 

از روز جمعه گذشته ، روز 27ام یکباره اعتراض ها هم در تعداد ، هم در گستردگی و تعهد به خواسته های بنیادی کل جمعیت رشد کرد . در این رابطه اعتراض کننده ها شعارهایشان را از اعتراض به افزایش قیمت ها به فراخوان به سرنگونی رژیم متوجه کردند. شعارهایی مانند " آزادی ، آزادی ، مردم خواهان سرنگونی رژیم هستند ، اتحاد ، افتخار ، در یک صف علیه رژیم" سر دادند.

ازسوی دیگر ، رژیم دیکتاتوری به سرکوب علیه جنبش مردم ادامه می دهد . تعقیب رهبران ، فعال ها ، فعال های سندیکایی ، شحصیت های اجتماعی کار هر روزه رژیم است . دیروز در این رابطه بازداشت عبد الفتاح رفایی ، عضو برجسته حزب کمونیست سودان و سندیکالیست برجسته قابل ملاحظه بود . رفیق رفایی با بیش از 60سال سن ، گرفتار دیابت است وبه توجه پزشکی فوری نیاز دارد . مانند بسیاری از بازداشت شدگان ،محل بازداشت او نا مشخص است . با وجود تلاش های بسیار وکیل ها و خانواده هایشان برای ازتباط با آن ها هیچ ارتباطی با اکثریت بازداشت شده ها ، بر قرار نشده است . 

ما تقاضا داریم تلاش خود را دو چندان کنید ، اقدام های همبستگی خود را افزایش دهید و به آزادی باز داشت شدگان سیاسی در کشور یاری رسانید .

دوم اکتبر 2013-10مهر92

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter