نویدنو:30/10/1391  

 

نویدنو30/10/1391 

 

 

بیانیه شورای جهانی صلح

 

شورای جهانی صلح دخالت نظامی وحشیانه فرانسه را در مالی ، که با حمایت کامل اتحادیه اروپایی وناتو انجام می شود محکوم می کند. این دخالت ادامه کاربست برنامه های امپریالیستی برای کنترل منطقه های مرزی جغرافیایی – راهبردی افریقا را تشکیل می دهد ، همان گونه که ما در سال 2011 با تجاوز خون بار وبمباران لیبی شاهد آن بودیم .

هدف آن ها منابع انرژی است که موضوع رقابت حریصانه ای بین نیروها و مراکز امپریالیستی است ، که  هنوز هم  هربار به بهانه های مختلفی با کشتار فجیع خلق ها دست به دست می شود .

شورای جهانی صلح خشم خود را نسبت به جنایت جدید نیروهای امپریالیستی ابراز می دارد ؛ که همراه با متحدهای ناتویی خود برای حمله ودخالت علیه سوریه و در عین حال تهدید ایران تدارک می بینند. 

ما خواستار پایان دادن فوری به تجاوز و خروج نیروهای نظامی فرانسه همراه با نیروهای اروپایی وناتوهستیم.

اکثریت عظیمی از بشریت و خلق ها ماموریت های "صلح" اتحادیه اروپا و ناتو را  که در حال به پیش بردن منافع شرکت های چند ملیتی هستند ودر عین حال سبب مرگ وبدبختی بیشتر خلق ها می شوند رد می کنند .

ما کشتار مردم مالی از سوی نیروهای امپریالیستی را محکوم وافراد صلح دوست سراسر جهان  را به  واکنش همراه با اقدام های مخالف در برابر برناهه های امپریالیستی در افریقا فرا می خوانیم . 

            

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter