برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-05-19

نویدنو29/02/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • چرا اسرائیل شیرین ابو عاقله روزنامه‌نگار را کشت؟

    فلسطینی‌ها اغلب این پرسش را مطرح نمی‌کنند چون می‌دانند که اسرائیل نمی‌خواهد کسی نسبت به اقدامات جنایتکارانه آن آگاه شود. راهبرد صهیونیستی ایجاد صدای صفردرباره جنایت‌هایی است که مرتکب می‌شود.

 

 

شیرین ابو عاقله: حکایت مرگی ازپیش گفته

دکتر سلیم نظّال- هاتف رحمانی

شیرین ابو عاقله خبرنگارتلویزیونی فلسطینی مقتول، شهروندی امریکایی داشت. اما من انتظار ندارم که ایالات متحده کاری انجام خواهد داد، چون شیرین فلسطینی و قاتل صهیونیست است. و وقتی که قاتل صهیونیست است، امریکا، حتی اگر قربانی یک امریکایی باشد، هیچگاه کاری انجام نمی‌دهد.

من مدتی پیش شهادت یک دریانورد امریکایی را در باره کشتی آزادی امریکایی خواندم که اسرائیل درسال 1967 آن را بمباران کرد تا مسئولیت آن را به گردن مصر بیندازد. اما بازی برای امریکاشناخته شده بود، که کاری علیه اسرائیل انجام نداد. بازماندگان کشتی صدایشان را برای پاسخگو کردن اسرائیل بلند کردند اما هیچ نتیجه ای نگرفتند. صهیونیست‌ها با هرنفس خود دروغ می‌گویند، و این از زمانی که به فلسطین حمله کردند تاریخ آن‌ها است. پرونده آن‌ها از الف تا ی بر دروغ، جعل و تحریف واقعیت‌ها استوار است. حتی زمانی که صهیونیست‌ها محمد ال دورا کودک فلسطینی را در طی انتفاضه 1987 کشتند، آن‌ها با بیان آن که آتش ازجانب فلسطینی‌ها بود سعی کردند از آن طفره روند.

و ما امروز همان حکایت را در باره شیرین ابوعاقله می‌شنویم، و هرزمان که صهیونیست‌ها مرتکب جنایتی شوند تحریف همانندی را خواهیم شنید.

چرا اسرائیل شیرین ابو عاقله روزنامه‌نگار را کشت؟

فلسطینی‌ها اغلب این پرسش را مطرح نمی‌کنند چون می‌دانند که اسرائیل نمی‌خواهد کسی نسبت به اقدامات جنایتکارانه آن آگاه شود. راهبرد صهیونیستی ایجاد صدای صفردرباره جنایت‌هایی است که مرتکب می‌شود.

چون طرح صهیونیستی از آغاز تاپایان بر دروغ، تحریف حقیقت، و جعل واقعیت ها استوار است. طبیعی است که هرکسی برای مقابله با دروغ‌های صهیونیستی تلاش کند باید با تمام ابزارهایی که کشتن، ارعاب، دستگیری وغیره را دربرمی‌گیرد تنبیه شود. 

***

سلیم نظّار پژوهشگر فلسطینی- نروژی،نمایشنامه نویس و شاعر، نویسنده بیش از 17 کتاب مانند چشم اندازهایی در اندیشه، فرهنگ و جامعه شناسی سیاسی، دراندیشه، فرهنگ و ایدئولوژی، راه به بغداد است.

https://countercurrents.org/2022/05/sherine-abu-akleh-the-story-of-a-foretold-death/

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست