خانه - سیاست - اقتصاد-  کتاب -  زنان -صلح  - رحمان هاتفی فرهنگ وادب - درباره ما - پیوندها - تماس وهمکاری - ویژه نامه               

هجوم وحشیانه به منزل نوشین احمدی، شهلا انتصاری وپروین اردلان

نویدنو:24/3/1385

 

هجوم وحشیانه به منزل نوشین احمدی، شهلا انتصاری وپروین اردلان

دوشنبه، 22 خرداد 1385

 

ادوار نیوز : نیروهای امنیتی صبح دوشنبه پیش از آغاز تجمع با هجوم به منزل شهلا انتصاری از فعلان حقوق زنان اقدام به بازداشت وی کرده اند که خبری از وضعیت ایشان در دسترس نیست.

در آخرین اقدام از سلسله برخوردهای نیروهای امنیتی با فعالان حقوق زنان برگزارکننده برنامه، در ساعات پایانی امشب و پس از اتمام تجمع نیروهای امنیتی با حمله به منزل این فعالان ازجمله نوشین احمدی خراسانی،شهلا انتصاری، پروین اردلان و... اقدام به تفتیش نیز تخریب اموال شخصی و منزل مسکونی انان کرده اند.به نظر می رسد این اقدام در استای ایجاد جو رعب و وحشت و نیز پرونده سازی برای فعالان مدنی صورت گرفته است.

آخرین خبرها حاکی از آن است که مادر و خواهر پروین اردلان در تجمع امروز زنان نیز به نحو وحشیانه‌ای بازداشت شده اند

 

محمد شريف : صدور قرار التزام براي داوودي مهاجر

وكيل مدافع فريبا داوودي‌مهاجر دبير انجمن روزنامه‌نگاران جوان گفت: موكلم تا ساعت 20:30 شب‌ گذشته به پرسش‌هاي مطرح شده از سوي بازپرس دادگاه انقلاب پاسخ داد و در نهايت با قرار التزام آزاد شد.
محمد شريف به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: ظهر روز گذشته همراه با موكلم در يكي از شعبات بازپرسي دادگاه انقلاب حاضر شديم و موكلم تا ساعت 20:30 روز دوشنبه به پرسش‌هاي مطرح شده از سوي بازپرس پاسخ دادند كه در نهايت وي با قرار التزام آزاد شد.

 

 

بازگشت به صفحه نخست


Free Web Counters & Statistics