نویدنو:10/06/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

این هم از عجایب دوران!

ا.م.شیزلی

شب هنگام، اولین ساعات تاریخ ٢٨ ⁄ ٨ ⁄٢٠٠٧، طبق عادت همیشگی، بمنظور شنیدن اخبار و اطلاعات روز، در میان رسانه های خبری گشت می زدم. نوبت به تلویزیون صدای آمریکا رسید. دقایقی برنامه تفسیر خبر، با شرکت خانم رؤیا طلوعی، «فعال حقوق بشر» و ...به گردانندگی آقای آذری را تماشا کردم.

 خانم رؤیا طلوعی، «فعال حقوق بشر»، به تبعیت از معلمانش، سری به «صحرای کربلا» زد و تمام جنایات دیروز و امروز سرمایه داری و رژیم ایران را بر سر شوروی ریخت، به نقل از آقای فرج سرکوهی، «نویسنده»، و ایشان هم از قول آقای سعید امامی، در جواب این سؤال که، چرا ما نویسندگان را می کشید،  نقـل می کـنند که، شورویها به ایشان(سعید امامی) گفـته اند: برای خلاصی از شر این نویسندگان، شما هم باید مثل ما، همه اینها را بکشید، به این جهت، ما شما را می کشیم. به نقشه این کار نگاه کـنیم:

تلویزیون صدای آمریکا، « مدافع دموکراسی و حقوق بشر»، از زبان خانم رؤیا طلوعی، «فعال حقوق بشر»، و ایشان از قول آقای فرج سرکوهی،  «نویسنده» و این آخری از قول آقای سعید امامی قاتل و این یکی هم از قول شورویهای «قاتل نویسندگان»  نقل می کـنند...

این نقشه، چند موضوع به هم پیوسته را در ذهنم زنده کرد:

١– دموکراسی، حقوق بشر، القاب و عناوین چقدر بی قیمت شده اند!

٢– خانم رؤیا طلوعی، «فعال حقوق بشر» را شخصا نمی شناسم ولی، حداقل یکی از دارندگان این القاب ارزان را که، گاهی از همین تلویزیون در دفاع از حقوق بشر داد سخن می دهد، می شناسم. وی، فاسدترین، بی مقدارترین و... فردی بود که، صدای امریکا «نظرات اش » محتاج است.

٣– این زنجیره چهار حلقه ای تلویزیون صدای آمریکا←خانم رؤیا طلوعی، «فعال حقوق بشر»، ← آقای فرج سرکوهی،«نویسنده» ←آقای سعید امامی قاتل، چرا این همه جرم و جنایت حداقل امروزی امپریالیسم رها کرده، استخوانهای شوروی «مـقـتـول» را به دندان می کشند.

٤– چنانکه شیخ سعدی گوید، پناه بر خدا، اینان چه مردمانی اند، «سنگ را بسته، سگ را رها کرده اند».

۵– چه عواملی این چهار حلقه را به هم پیوند می دهد؟ امپریالیسم، ارتجاع، کشت وکشتارهای بعد از شوروی در جهان، یعنی، « دموکراسی و حقوق بشر آمریکائی» و یا تجدید قوای نیروهای عدالت خواه در سراسر جهان؟ به نظرمن، همه اینها! به نظر شما چی؟

فکرمی کـنم، به توضیح و تشریح بیشتر نیازی نیست.«اگر در خانه کس است، یک حرف بس است».

ا. م. شیزلی 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics